سمینار «چگونه در مجلات فلسفۀ دین مقاله منتشر کنیم»

ارسال شده در: خارجی, رویداد | 0 | تعداد بازدید: 1,034

اولین سمینار آنلاین طرح فلسفۀ دین جهانی توسط مرکز فلسفۀ دین دانشگاه بیرمنگام و با حمایت بنیان تمپلتن روز چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ (۱ دسامبر ۲۰۲۱ ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ به وقت بیرمنگام) برگزار می‌شود. سخنرانان این سمینار توماس سینور (ویراستار کنونی ایمان و فلسفه) و مارک مورفی (ویراستار پیشین ایمان و فلسفه) هستند.

این سمینار عمدتاً برای دانشجویان دکتری و پژوهش‌گران جوانی که قصد دارند مقالات خود را در مجلات فلسفۀ دین انگلیسی زبان منتشر کنند طراحی شده است. این سمینار دو بخش دارد: در بخش اول، ویراستار پیشین و جدید مجلۀ ایمان و فلسفه (یکی از برجسته‌ترین مجلات فلسفۀ دین) گزارشی از فرایند ثبت و بررسی مقالات در این مجله ارائه می‌دهند. همچنین دربارۀ راه‌کارهای مؤثر برای ساختاربندی و ارائۀ مقالات خصوصاً ناظر به نظرات داوران نیز بحث می‌شود. بخش مستقلی برای پرسش و پاسخ هم در نظر گرفته شده که از طریق فرم ثبت‌نام و شبکه‌های اجتماعی جمع‌آوری می‌شوند.

بخش دوم به معرفی حمایت‌های مالی می‌پردازد که طرح فلسفۀ دین جهانی برای انتشار مقالات به زبان انگلیسی تخصیص داده است. ژهدف از این حمایت‌های پشتیبانی مالی نویسندگان غیرانگلیسی زبانی است که قصد دارند مقالات خود را در زمینه‌های پژوهشی طرح فلسفۀ دین جهانی منتشر کنند. در آخر این بخش هم پرسش و پاسخ خواهیم داشت.

می‌توانید پرسش‌های خود را هنگام ثبت‌نام یا از طریق حساب توئتری طرح فلسفۀ دین جهانی (@GlobalPhilRel) بپرسید.

برای ثبت‌نام از طریق این لینک اقدام کنید: https://bit.ly/3msQBT3

دیدگاهی بنویسید

3  +  1  =