انکوباتور فلسفۀ دین پرینستون/روتگرز

ارسال شده در: خارجی, رویداد | 0 | تعداد بازدید: 1,008

طرح فلسفۀ دین دانشگاه پرینستون (PPPR) و مرکز فلسفۀ دین دانشگاه روتگرز (RCPR) از پژوهشگران و دانشجویان برای برگزاری یک انکوباتور آنلاین در حوزۀ فلسفۀ دین و موضوعات مرتبط دعوت به عمل می‌آورد.

در این رویداد از سخنرانان دعوت می‌شود تا ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ایدۀ خود را مطرح کنند و در ادامه ۳۰ تا ۳۵ دقیقه حاضرین در جلسه به پرسش و پاسخ می‌پردازند. همچنین سخنران‌ها می‌توانند برای آشنایی بیش‌تر حاضرین، متنی حداکثر ۳۰۰۰ کلمه‌ای را تهیه کنند؛ ولی نوشتن این متن ضروری نیست.

هدف از برگزاری رویدادهای انکوباتور (incubator) کمک به ایده‌ها برای حرکت از طرح اولیه به سوی نگارش مقالۀ پژوهشی است. این رویداد پذیرای ایده‌هایی است که در گام‌های اولیۀ شکل‌گیری قرار دارند و برگزارکنندگان تلاش می‌کنند با گفت‌وگو دربارۀ ایده‌ها آن‌ها را پخته‌تر کنند.

چکیده‌ها باید حداکثر ۵۰۰ کلمه باشند و تا ۸ صبح روز ۲۱ فروردین (۱۰ آوریل) به آدرس ایمیل pppr@princeton.edu ارسال شوند. چکیده‌ها باید بی‌نام باشند و یک صفحه مستقل در ابتدای متن برای ذکر اطلاعات نویسنده در نظر گرفته شود. به نویسندگان چکیده‌ها پذیرفته شده حداکثر تا ۱ اردیبهشت اطلاع‌رسانی می‌شود. رویداد هم در قالب پلتفرم زوم در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای حضور به‌عنوان مستمع در این رویداد می‌توانند از طریق این آدرس اقدام کنید.

منبع

دیدگاهی بنویسید

81  +    =  86